44 uwagi do wpisu “Express Pak z zaproszeniem do Szwajcarii

  1. Alellu, wystarczy zmieniić kierunek wyjazdu, a czapka i rękawiczki się przydadzą.
    U mnie nad Bałtykiem czasem w czerwcu jest tak zimno, że te „akcesoria” z wdzięcznością bym zagospodarował.

  2. Muszę przyznać, że gustowny i wesoły podarunek dostarczył Ci AlEllu listonosz. Bardzo mi się podoba. Myślę, że ten prezent jest zapowiedzią udanej wycieczki. 🙂 Pozdrowienia i buziaczki.

    • Ja Pana lubię. Czytam Pana blogi, ale nie piszę komentarzy. Więc nie może Pan twierdzić, że nikt Pana nie lubi. Ach, ci Andrzeje. Pozdrawiam serdecznie. 🙂

    • To nie ma nic wspólnego z uczuciami. Żeby wygrywać, trzeba po prostu grać.

      My się lubimy, a przecież nic materialnego sobie nawzajem nie dajemy

  3. AlElluniu! kominki wygasają! 😦 Ciepło umyka! Nie ma na to zgody! żeby chłód nam doskwierał! Bez Ciebie jest zimno! Wracaj i ogrzej nas swoim ciepłem, humorem, cierpliwością i dobrocią. Wielkie buziaki i serdeczności. 🙂 🙂 🙂

    • Zazo, usłyszałam Twoje wołanie i specjalnie dzisiaj wcześnie wstałam, żeby podrzucić do kominka. Pozdrawiam serdecznie, ciepełko posyłam.

Dodaj komentarz